Fotos comentades de l’excursió a Sant Ramon

Avui a la tarda cada alumne de l’aula oberta ha escollit una de les fotos de l’excursió a Sant Ramon i n’ha fet un comentari:

La foto de l’Alex:

Ja ja bona excursió “como mola”

La foto de l’Andrés:

Pujant a la muntanya.

La foto de l’Angel

El Profe estava fent fotos i li vaig dir que fes una foto a l’Andres  per fer-li una broma. L’Andres estava distret, vaig agafar i li vaig tirar amb cara de chinès.

La foto de l’Angela

En aquest moment estàvem jugant a futbol, amb una ampolla d’aigua tots estàvem jugant i el professor Javier també estava jugant i li vaig fer 4 “caños”. Aquell dia m’ho vaig passar molt bé hi va haver molt bon ambient a la classe.

la foto del Cristian

Estàvem jugant en els tobogans com els nens petitons  

la foto del Dani

La foto esta molt guapa sortim tots junts com una classe unida. En aquesta excursió m’ho vaig passar molt bé.

la foto del David

En aquesta foto estàvem tan esgotats  que ens van parar a descansar 

la foto del Joel

Quin bon dia que vam passar!

la foto del Jose

Fa gràcia la foto perquè hi va haver bon rotllo i molt bon ambient 

la foto del Josep

Quasi li vaig ficar el dit a l’ull com el Jose Maurinho al Tito Vilanova.

la foto del Mohamed

Jo estava mirant avions quan em van fer una foto. Jo estava mirant avions pel cel.

la foto de la Sara

M’agrada molt aqesta foto perquè mostra bon rotllo entre  el grup, va ser un moment boníssim :’’) xD

Deixa un comentari

